top of page

ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ - ADAM

1. Συμβατική σχέση και υπηρεσίες:​

1. 1. Adam:

Adam σημαίνει Adam Technology s.r.o., μια εταιρεία με έδρα στη διεύθυνση Evropská 2758/11, 160 00 Prague 6, Czech Republic IČ / Τσεχία (ΑΦΜ): 09360735 εγγεγραμμένη στο εμπορικό μητρώο που τηρείται από το Δημοτικό Δικαστήριο της Πράγας, τμήμα Γ, φάκελος 335125.

Η Adam είναι μια τεχνολογική πλατφόρμα (εφεξής "η πλατφόρμα Adam")που προορίζεται να δώσει σε φυσικά και νομικά πρόσωπα την ευκαιρία να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για Επαγγελματικές Υπηρεσίες στον τομέα του νοικοκυριού (εφεξής "Επαγγελματικές Υπηρεσίες")
που παρέχονται από ανεξάρτητους παρόχους τέτοιων υπηρεσιών βάσει σύμβασης με την Adam. Αναγνωρίζετε ότι η Adam δεν παρέχει Επαγγελματικές Υπηρεσίες ή οποιεσδήποτε άλλες τεχνικές ή οικιακές υπηρεσίες και ότι όλες αυτές οι υπηρεσίες παρέχονται από ανεξάρτητους προμηθευτές που δεν είναι υπάλληλοι της Adam. 


Με την πρόσβαση και τη χρήση των υπηρεσιών, εκφράζετε τη συγκατάθεσή σας στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις και συνάπτετε συμφωνία για τη χρήση των υπηρεσιών της Adam (εφεξής αναφερόμενη ως "Συμφωνία"), με την οποία δημιουργείται συμβατική σχέση μεταξύ εσάς και της Adam. Εάν διαφωνείτε με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες. Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις αντικαθιστούν ρητά οποιεσδήποτε προηγούμενες συμβάσεις ή συμφωνίες μαζί σας. Η Adam μπορεί να τερματίσει αμέσως την ισχύ των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων ή οποιωνδήποτε υπηρεσιών που παρέχονται από εσάς ή να διακόψει τις υπηρεσίες ή να αρνηθεί την πρόσβαση στις υπηρεσίες ή σε οποιοδήποτε μέρος τους ανά πάσα στιγμή και για οποιονδήποτε λόγο.

Η Adam μπορεί να αλλάξει τους Όρους και Προϋποθέσεις και άλλα έγγραφα που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της Συμφωνίας κατά την απόλυτη ευχέρεια της κρίσεως της, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, αλλαγών στην ισχύουσα νομοθεσία, στις υπηρεσίες και στις συμβάσεις με τους προμηθευτές της. Θα ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω ειδοποίησης από το τμήμα διαχείρισης της πλατφόρμας Adam. Όλες οι αλλαγές τίθενται σε ισχύ την καθορισμένη ημερομηνία, η οποία πρέπει να απέχει τουλάχιστον 30 ημέρες από την ημερομηνία κοινοποίησης των αλλαγών, και ισχύουν για κάθε μεταγενέστερη χρήση των υπηρεσιών της Adam. Εάν δεν συμφωνείτε με την αλλαγή, μπορείτε να τερματίσετε τη Συμφωνία με ισχύ μετά τη λήξη περιόδου προειδοποίησης 1 μηνός, η οποία αρχίζει την πρώτη ημέρα του ημερολογιακού μήνα που έπεται της παράδοσης της γραπτής ειδοποίησης, η οποία πρέπει να παραδοθεί στη διεύθυνση adam@adamvapsimo.gr πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της αλλαγής. Σε περίπτωση προειδοποίησης σύμφωνα με την παρούσα παράγραφο, οι Όροι και Προϋποθέσεις που ισχύουν επί του παρόντος εφαρμόζονται για τη διάρκεια της περιόδου προειδοποίησης. Η συνέχιση της χρήσης των υπηρεσιών Adam μετά τη λήξη της περιόδου ισχύος σημαίνει ότι αποδέχεστε και συμφωνείτε με τις αλλαγές.


1. 2. Xρήστης Υπηρεσιών (εφεξής αναφερόμενος ως "εσείς" ή ο "Xρήστης"):

Ως Xρήστης Υπηρεσιών νοείται το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την σύναψη Επαγγελματικών Υπηρεσιών από τον Επαγγελματία. Εάν είστε φυσικό πρόσωπο, με τη χρήση της πλατφόρμας Adam δηλώνετε ότι είστε 18 ετών ή μεγαλύτερος ή ότι έχετε υποστεί περιστάσεις που σας έδωσαν δικαιοπρακτική ικανότητα και, ως εκ τούτου, είστε πρόσωπο με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα.

Εάν ενεργείτε εκ μέρους νομικού προσώπου, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα της Adam δηλώνετε ότι είστε εξουσιοδοτημένοι να συνάψετε την παρούσα συμφωνία εκ μέρους του νομικού προσώπου, τα στοιχεία του οποίου (συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, την επωνυμία και τον αριθμό μητρώου της εταιρείας), ως εκπρόσωπος του νομικού προσώπου, παρέχετε στην Adam κατά την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την Παραγγελία Επαγγελματικών Υπηρεσιών.

Η εν γνώσει σας παροχή ψευδών πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, το όνομα, την διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου ή την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, αποτελεί σοβαρή και δόλια συμπεριφορά που μπορεί να προκαλέσει σημαντική ζημία και παραβίαση της προστασίας των προσωπικών δεδομένων της Adam, των ανεξάρτητων παρόχων Επαγγελματικών Υπηρεσιών και άλλων τρίτων προσώπων, συμπεριλαμβανομένων των χρονικών απαιτήσεων, των απαιτούμενων προσπαθειών και του κόστους επεξεργασίας ενός τέτοιου αιτήματος και των πιθανών προστίμων. Εάν εν γνώσει σας παρέχετε ψευδείς, τυχαίες ή άλλως πλασματικές πληροφορίες στην Adam όταν εκφράζετε το ενδιαφέρον σας για την Παραγγελία Επαγγελματικών Υπηρεσιών, εκθέτετε τον εαυτό σας στον κίνδυνο να σας επιβληθεί πρόστιμο από την Adam έως και 1000 EUR για κάθε τέτοια ψευδή πληροφορία που παρέχεται εν γνώσει σας.

 

1. 3. Επαγγελματίας:

Ως Επαγγελματίας νοείται ο ανεξάρτητος πάροχος υπηρεσιών που λειτουργεί ως νομικό ή φυσικό πρόσωπο, ο οποίος επιθυμεί να συνάψει Σύμβαση εργασίας με έναν Χρήστη Υπηρεσιών για την παροχή Επαγγελματικών Υπηρεσιών.

Αναγνωρίζετε ότι οι Επαγγελματίες είναι ανεξάρτητοι πάροχοι υπηρεσιών και όχι εργαζόμενοι της Adam. Δεν υφίσταται σχέση απασχόλησης μεταξύ του Επαγγελματία και της Adam.

Αναγνωρίζετε ότι η Adam δεν ελέγχει τις επαγγελματικές άδειες ή εγκρίσεις των Επαγγελματιών που παρέχουν υπηρεσίες που ζητούνται μέσω της πλατφόρμας Adam.

1. 4. Σύμβαση Εργασίας:

Ως Σύμβαση Εργασίας νοείται μια σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ ενός Χρήστη Υπηρεσιών και ενός Επαγγελματία, η οποία καθορίζει την υποχρέωση του Επαγγελματία να παρέχει Επαγγελματικές Υπηρεσίες στον Χρήστη Υπηρεσιών στον συμφωνημένο βαθμό και στη συμφωνημένη τιμή.

1. 5. Τοποθεσία παροχής υπηρεσίας:

Πρόκειται για την τοποθεσία που προσδιορίστηκε από τον Χρήστη Υπηρεσιών όταν εξέφρασε το ενδιαφέρον του για την αγορά Επαγγελματικών Υπηρεσιών μέσω του αιτήματος Επαγγελματικών Υπηρεσιών.

1. 6. Επικοινωνία μεταξύ των Μερών

Τα Μέρη επικοινωνούν χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που αναγράφονται στο Αίτημα Επαγγελματικών Υπηρεσιών από τον Χρήστη Υπηρεσιών στον ιστότοπο της Adam από την Adam.

1. 7. Υπηρεσίες της Adam

Οι υπηρεσίες που παρέχει η Adam περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε αυτές, την παροχή της Τεχνολογικής Πλατφόρμας Adam, την υποστήριξη πελατών και την επικοινωνία μεταξύ του Πελάτη και του Χρήστη της Επαγγελματικής Υπηρεσίας.

2. Αποστολή αιτήματος για εύρεση Επαγγελματία
 

2. 1. Ένα Αίτημα για εύρεση Επαγγελματία που αποστέλεται ηλεκτρονικά στον ιστότοπο adam@adamvapsimo.gr ή σε διαφορετικό ή αλλιώς τροποποιημένο ιστότοπο (θα αναφέρεται εφεξής ως "Αίτημα"), περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων:

- Τις προδιαγραφές της τοποθεσίας Παροχής Υπηρεσιών για την οποία ενδιαφέρεται ο Xρήστης Yπηρεσιών
- Τις πληροφορίες σχετικά με το αν ο Επαγγελματίας θα πρέπει να προμηθευτεί τα υλικά (π.χ. οικοδομικά υλικά) ή αν ο Xρήστης θα προμηθευτεί τα υλικά με δικά του έξοδα
- Λοιπές σχετικές πληροφορίες που συνδέονται με την παροχή Επαγγελματικών Υπηρεσιών
- Την τιμή που προσφέρει ο Xρήστης Υπηρεσιών στον Επαγγελματία για την παροχή των Επαγγελματικών Υπηρεσιών
- Το όνομα και επώνυμο του Χρήστη Υπηρεσιών
- Τον αριθμό τηλεφώνου του Χρήστη Υπηρεσιών
- Τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Χρήστη Υπηρεσιών
- Την ημερομηνία κατά την οποία ο Xρήστης Υπηρεσιών επιθυμεί την παροχή των Επαγγελματικών Υπηρεσιών από τον Επαγγελματία 
- Τη διεύθυνση της Τοποθεσίας Παροχής Υπηρεσιών

 

3. Σκοπός των Επαγγελματικών Υπηρεσιών
 

3. 1. Οι ακριβείς προδιαγραφές των Υπηρεσιών του Επαγγελματία που αιτούνται από τον Χρήστη Υπηρεσιών παρέχονται στο Αίτημα Επαγγελματικών Υπηρεσιών.

 

3. 2. Οι Επαγγελματικές Υπηρεσίες θα παρέχονται στην Τοποθεσία Παροχής Υπηρεσιών που καθορίζεται στο Αίτημα Επαγγελματικών Υπηρεσιών.
 

3. 3. Ο Χρήστης της Υπηρεσίας και ο Επαγγελματίας θα εγκρίνουν το τελικό αντικείμενο εργασίας και την τιμή στην Τοποθεσία Υπηρεσίας πριν από την έναρξη της επαγγελματικής υπηρεσίας εγγράφως με τις υπογραφές και των δύο Μερών (εφεξής «Εντολή Αγοράς»).

 

​4. Τιμή

4. 1. Μόλις λάβετε τις Επαγγελματικές Υπηρεσίες από τον Επαγγελματία, η Adam θα μεσολαβήσει για την πληρωμή των σχετικών αμοιβών εκ μέρους του Επαγγελματία ως εκπρόσωπος για την είσπραξη της πληρωμής με περιορισμένο πεδίο αρμοδιοτήτων εκ μέρους του Επαγγελματία. Τα τέλη που καταβάλατε είναι οριστικά και δεν επιστρέφονται, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά από την Adam.

4. 2. Αφού ο Xρήστης εισάγει τα στοιχεία καταχώρησης στο adam@adamvapsimo.gr η Adam θα εμφανίσει τη συνιστώμενη τιμή, η οποία αντιστοιχεί στα εισαχθέντα στοιχεία καταχώρησης κατά την αντίληψη της Adam και στην οποία, κατά την αντίληψη της Adam, ο Xρήστης Υπηρεσιών μπορεί να αντιστοιχιστεί με έναν Επαγγελματία. Το ποσό είναι μόνο μια συνιστώμενη και εκτιμώμενη τιμή με βάση τις πληροφορίες που υπέβαλε ο Xρήστης Υπηρεσιών. Η τελική τιμή καθορίζεται αποκλειστικά με συμφωνία μεταξύ του Επαγγελματία και του Χρήστη Υπηρεσιών στην τοποθεσία Παροχής Υπηρεσιών πριν ο Επαγγελματίας ξεκινήσει την παροχή Επαγγελματικών Υπηρεσιών. Η Adam δεν καθορίζει την τελική τιμή και δεν επηρεάζει το ύψος της με κανέναν τρόπο.
 

4. 3. Η τελική τιμή για τις Επαγγελματικές Υπηρεσίες καθορίζεται από τον Επαγγελματία στην τοποθεσία πριν από την έναρξη παροχής των Επαγγελματικών Υπηρεσιών με βάση την επαγγελματική εκτίμηση του Επαγγελματία για το αντικείμενο των εργασιών, τις μετρήσεις της τοποθεσίας Παροχής Υπηρεσιών και άλλους παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάσουν την τελική τιμή.

4. 4. Σε περίπτωση που η τελική τιμή που καθορίζεται από τον Επαγγελματία πριν από την έναρξη παροχής των Επαγγελματικών Υπηρεσιών διαφέρει από τη συνιστώμενη εκτίμηση, ο Xρήστης θα έχει το δικαίωμα να ακυρώσει το Αίτημα πριν από την έναρξη παροχής των Επαγγελματικών Υπηρεσιών.
 

4. 5. Η αμοιβή καταβάλλεται εντός 5 ημερών από την παράδοση του ολοκληρωμένου έργου από τον Επαγγελματία αποκλειστικά και μόνο στον ακόλουθο λογαριασμό: LT25 3250 0319 3163 2834, κωδικός SWIFT REVOLT21. Δεν λαμβάνονται υπόψη πληρωμές με μετρητά και πληρωμές σε άλλους λογαριασμούς.
 

4. 6. Σε περίπτωση πληρωμής πάνω από το κανονικό ποσό, ο Xρήστης δικαιούται να ζητήσει επιστροφή χρημάτων, η οποία θα καταβληθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Adam επιβεβαιώνει την υπερπληρωμή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
 

​4. 7. Ο Xρήστης Υπηρεσιών έχει το δικαίωμα να ακυρώσει το Αίτημα του χωρίς χρέωση το αργότερο 5 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη έναρξη παροχής της Eπαγγελματικής Yπηρεσίας. Εάν ένα Αίτημα ακυρωθεί λιγότερο από 5 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη έναρξη παροχής της Eπαγγελματικής Yπηρεσίας, η Adam μπορεί να χρεώσει τον Χρήστη Υπηρεσιών με τέλος ακύρωσης έως και 30% της συνιστώμενης τιμής του αιτήματος ή 200 EUR, ανάλογα με το ποιο ποσό από τα δύο είναι μεγαλύτερο.

4. 8. Η Adam ενημερώνει με το παρόν τον Χρήστη Υπηρεσιών ότι σε περίπτωση που δεν καταβάλει κανονικά το ποσό για τις εργασίες που εκτελούνται στο πλαίσιο της Σύμβασης Εργασίας, τότε η Adam εξουσιοδοτείται από τον Επαγγελματία να κινήσει τη διαδικασία είσπραξης οφειλών και να επιβάλει την καταβολή όλων των οφειλόμενων ποσών στο πλαίσιο της Σύμβασης Εργασίας (συμπεριλαμβανομένων των συμβατικών ποινών, των επιπρόσθετων δαπανών και άλλων δαπανών που σχετίζονται με τη διαδικασία είσπραξης οφειλών) προς όφελος του Επαγγελματία.

5. Σύναψη της Σύμβασης Εργασίας

5. 1. Η σύμβαση εργασίας συνάπτεται με την υπογραφή της Παραγγελίας.

5. 2. Με τη σύναψη της Σύμβασης Εργασίας, ο Επαγγελματίας συμφωνεί να παρέχει Επαγγελματικές Υπηρεσίες στον Χρήστη Υπηρεσιών σύμφωνα με το αντικείμενο και τους όρους που καθορίζονται στη Παραγγελία Επαγγελματικών Υπηρεσιών στην τοποθεσία Παροχής Υπηρεσιών πριν από την έναρξη παροχής της Eπαγγελματικής Yπηρεσίας.

 

5. 3. Η Adam δεν εγγυάται την επαγγελματική συμπεριφορά, την απόδοση ή την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται από τον εκάστοτε Επαγγελματία.

 

5. 4. Η πλατφόρμα Adam είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την αντιστοίχιση Χρηστών πηρεσιών και Επαγγελματιών. Η Adam δεν συνιστά ούτε παρέχει συμβουλές στον Χρήστη Υπηρεσιών σχετικά με την επιλογή συγκεκριμένου Επαγγελματία.
 

5. 5. Η Adam δεν εγγυάται ότι ένας Xρήστης Υπηρεσιών θα αντιστοιχιστεί με τον ίδιο Επαγγελματία ή ότι η απόδοση ή η ποιότητα της Eπαγγελματικής Yπηρεσίας θα είναι η ίδια, εάν αποσταλούν επαναλαμβανόμενα αιτήματα από τον ίδιο Χρήστη Υπηρεσιών ή αποσταλούν αιτήματα σχετικά με την ίδιο τοποθεσία Παροχής Υπηρεσιών.
 

6. Διάφοροι όροι της Σύμβασης Έργου

Πέραν των ρυθμίσεων που καθορίζονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις παραπάνω και στο Αίτημα Επαγγελματικών Υπηρεσιών, συμφωνούνται οι ακόλουθοι όροι των Επαγγελματικών Υπηρεσιών που παρέχει ο Επαγγελματίας στον Χρήστη Υπηρεσιών:
 

6. 1. Ο Επαγγελματίας υποχρεούται να γνωστοποιήσει στον Χρήστη Υπηρεσιών το αντικείμενο και την τελική τιμή των Επαγγελματικών Υπηρεσιών στο έγγραφο της Παραγγελίας μεταξύ του Επαγγελματία και του Χρήστη Υπηρεσιών.
 

6. 2. Ο Επαγγελματίας ενημερώνει τον Χρήστη Υπηρεσιών για την ολοκλήρωση των Επαγγελματικών Υπηρεσιών υπογράφοντας το πρωτόκολλο παράδοσης των ολοκληρωμένων εργασιών (εφεξής "Πρωτόκολλο παράδοσης"), το οποίο πρέπει να υπογραφεί μεταξύ του Επαγγελματία και του Χρήστη Υπηρεσιών.
 

6. 3. Ο Επαγγελματίας δικαιούται να ολοκληρώσει την Επαγγελματική Υπηρεσία οποιαδήποτε στιγμή και οποιαδήποτε ημέρα συμφωνηθεί με τον Χρήστη Υπηρεσιών.

 

6. 4. Ο Xρήστης Υπηρεσιών συμφωνεί να συνεργαστεί με τον Επαγγελματία, όπως ορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις ή όπως κριθεί αναγκαίο από τον Επαγγελματία, εντός εύλογων ορίων, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, των εξής:

- Να επιτραπεί στον Επαγγελματία η πρόσβαση στους χώρους για την εκτέλεση της υπηρεσίας ή να υπάρχει δυνατότητα παροχής κλειδιών ή κωδικών πρόσβασης στο κτίριο για την εκτέλεση της υπηρεσίας

- Να διασφαλιστεί ότι η τοποθεσία Παροχής Υπηρεσιών είναι προσβάσιμη και κατάλληλη για την παροχή της υπηρεσίας, συγκεκριμένα, να έχουν αφαιρεθεί αντικείμενα που εμποδίζουν ή ενδέχεται να εμποδίσουν την παροχή της υπηρεσίας. Ο Επαγγελματίας δεν υποχρεούται να διασφαλίσει την αφαίρεση αυτών των αντικειμένων για την εξασφάλιση της σωστής εκτέλεσης της εργασίας του. Εάν τα αντικείμενα αυτά δεν απομακρυνθούν, ο Επαγγελματίας δεν υποχρεούται ή δεν εξουσιοδοτείται να τα αφαιρέσει και να παρέχει την Επαγγελματική Υπηρεσία και, παράλληλα, ο Επαγγελματίας δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ελαττωματική εκτέλεση υπηρεσιών που προκύπτει από την αποτυχία αφαίρεσης αυτών των αντικειμένων. Τα παραπάνω δεν ισχύουν εάν ο Xρήστης Υπηρεσιών εκδήλωσε ενδιαφέρον στο Αίτημα ή συμφώνησε με τον ελαιοχρωματιστή πριν από την τελική επιβεβαίωση της τιμής για μια υπηρεσία που περιλαμβάνει μετακίνηση επίπλων ή άλλων κινητών αντικειμένων και ενδελεχή καθαρισμό μετά την εκτέλεση της Eπαγγελματικής Yπηρεσίας,

- Να απέχει από κάθε ενέργεια που εμποδίζει την παροχή των Επαγγελματικών Υπηρεσιών

- Ο Xρήστης Υπηρεσιών συμφωνεί να ελέγχει και να επιθεωρεί την Επαγγελματική Υπηρεσία χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση μετά την ολοκλήρωσή της

- Σε περίπτωση που ο Xρήστης της υπηρεσίας είναι νομικό πρόσωπο, συμφωνεί να διασφαλίσει ότι οι προαναφερθείσες υποχρεώσεις τηρούνται από τους χρήστες του κτιρίου στο οποίο παρέχονται οι υπηρεσίες.

6. 5. Εάν ο Xρήστης Υπηρεσιών καθυστερήσει την πληρωμή της αμοιβής για μια επιβεβαιωμένη Παραγγελία (δηλαδή την αμοιβή για τις Επαγγελματικές Υπηρεσίες που εκτελέστηκαν), ο Xρήστης συμφωνεί να καταβάλει στον Επαγγελματία συμβατικό πρόστιμο 0,05% του οφειλόμενου ποσού για κάθε ημέρα καθυστέρησης ή μέρος αυτής.

7. Επιθεώρηση Επαγγελματικών Υπηρεσιών και χειρισμός παραπόνων
 

7. 1. Δεδομένης της φύσης των δραστηριοτήτων που εκτελούνται, ο Xρήστης Υπηρεσιών δικαιούται να επισημάνει τυχόν ελαττωματικά στοιχεία στην εργασία του Επαγγελματία αμέσως μόλις τα εντοπίσει, όχι αργότερα απο την ημέρα παράδοσης των χώρων από τον Επαγγελματία, αναφέροντας τα εν λόγω ελαττώματα στο πρωτόκολλο παράδοσης που περιγράφει τα συγκεκριμένα ελαττώματα των Επαγγελματικών Υπηρεσιών και αποστέλλοντας αντίγραφο της έκθεσης παράδοσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Adam που αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
 

7. 2. Σε περίπτωση που δεν υποβληθεί κάποιο παράπονο όπως περιγράφεται στην ανωτέρω παράγραφο, η υπηρεσία θεωρείται ότι έχει παραδοθεί δεόντως σύμφωνα με την Παραγγελία.

 

7. 3. Σε περίπτωση μετέπειτα ελαττωμάτων, ο Xρήστης Υπηρεσιών δικαιούται να επισημάνει τα ελαττώματα στις εργασίες που εκτελέστηκαν αμέσως μόλις αυτά εντοπιστούν. Αφού ο Xρήστης Υπηρεσιών αναφέρει στην Adam τυχόν λανθάνοντα ελαττώματα, υποχρεούται να κανονίσει εναλλακτική ημερομηνία για την επισκευή το συντομότερο δυνατό εντός 30 ημερών από την παραλαβή των παραπόνων.
 

7. 4. Σε περίπτωση που ο Επαγγελματίας προκαλέσει ζημία στον Χρήστη παραβιάζοντας τις συμβατικές του υποχρεώσεις, ο Xρήστης Υπηρεσιών δικαιούται να ζητήσει την χρηματική αποκατάσταση της ζημίας αυτής από τον Επαγγελματία.
 

7. 5. Πριν επιτραπεί στον Επαγγελματία να εισέλθει στην τοποθεσία Παροχής Υπηρεσιών, ο Xρήστης Υπηρεσιών πρέπει να αποθηκεύσει με ασφάλεια όλα τα πολύτιμα και εύθραυστα αντικείμενα. Η Adam δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά σε αυτά τα αντικείμενα.
 

8. Δικαιώματα των χρηστών (ως καταναλωτών)

 

8. 1. Εάν ο Xρήστης είναι καταναλωτής, ισχύουν τα δικαιώματα του καταναλωτή που ορίζονται στο παρόν άρθρο.

8. 2. Το δίκαιο των καταναλωτών παρέχει στον Χρήστη, ως καταναλωτή, τη δυνατότητα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση που έχει συνάψει με τον Επαγγελματία μέσω εξ αποστάσεως επικοινωνίας. Ο Xρήστης μπορεί να υπαναχωρήσει από μια τέτοια σύμβαση χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρηση του εντός 14 ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
 

8. 3. Ο Χρήστης μπορεί επίσης να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση με τον Επαγγελματία εάν ο Επαγγελματίας δεν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του για την παροχή των Επαγγελματικών Υπηρεσιών και δεν διορθώσει την παράλειψη αυτή εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, αφού ο Χρήστης τον έχει ειδοποιήσει σχετικά.
 

8. 4. Σε περίπτωση που συνεχίζει να υφίσταται το δικαίωμα υπαναχώρησης του Χρήστη, ο Xρήστης μπορεί να υπαναχωρήσει αποστέλλοντας στον Επαγγελματία, εντός 14 ημερών από τη σύναψη της σύμβασης, πληροφορίες ότι ο Xρήστης υποχωρεί από τη σύμβαση. Ο Xρήστης μπορεί να στείλει τις πληροφορίες στον Επαγγελματία με οποιοδήποτε επαληθεύσιμο μέσο.
 

8. 5. Σε περίπτωση υπαναχώρησης, ο Επαγγελματίας θα επιστρέψει στον Χρήστη το ποσό που κατέβαλε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση. Το ποσό θα επιστραφεί στο λογαριασμό από τον οποίο στάλθηκε, εκτός εάν ο Xρήστης καθορίσει άλλον τρόπο με τον οποίο επιθυμεί να λάβει το χρηματικό ποσό. Ο Xρήστης αναγνωρίζει ότι ο Επαγγελματίας, και όχι η Adam, είναι πλήρως υπεύθυνος για την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού.

 

8. 6. Η Adam σημειώνει επίσης ότι οι υποχρεώσεις και οι συμφωνίες που συνάπτει ο Xρήστης με τον Επαγγελματία ισχύουν μόνο μεταξύ του Χρήστη και του Επαγγελματία και διέπονται από τις εν λόγω συμφωνίες μεταξύ των μερών και από την ισχύουσα νομοθεσία.
 

8. 7. Οποιαδήποτε παράπονα και αξιώσεις του Χρήστη κατά των Επαγγελματικών Υπηρεσιών θα πρέπει να αντιμετωπίζονται από τον Χρήστη σε απευθείας επικοινωνία με τον Επαγγελματία, όπως ορίζεται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Η Adam μπορεί να διαμεσολαβεί στις επικοινωνίες μεταξύ χρηστών και Επαγγελματιών, αλλά η Adam δεν υποχρεούται να λαμβάνει και να χειρίζεται τα παράπονα των χρηστών.

8. 8. Η Adam είναι μια πλατφόρμα ως υπηρεσία και εάν ο Xρήστης θεωρεί ότι η πλατφόρμα έχει κάποιο ελάττωμα (η ποιότητά της δεν ανταποκρίνεται στους συμφωνηθέντες όρους), ο Xρήστης μπορεί να το δηλώσει. Εάν το ελάττωμα μπορεί να αποκατασταθεί, ο Xρήστης μπορεί να ζητήσει είτε επισκευή, είτε αναπλήρωση, είτε έκπτωση. Εάν το ελάττωμα δεν μπορεί να αποκατασταθεί και οι υπηρεσίες της Adam δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν, ο Xρήστης μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ή να ζητήσει έκπτωση.

8. 9. Το γεγονός ότι η υπηρεσία δεν ανταποκρίνεται στις υποκειμενικές προσδοκίες του Χρήστη δεν μπορεί να αποτελέσει λόγο υποβολής παραπόνων σχετικά με την πλατφόρμα της Adam ή τις υπηρεσίες της Adam.

8. 10. Για να υποβάλλει κάποιο παράπονο σχετικά με την πλατφόρμα της Adam ή την υπηρεσία της Adam, ο Xρήστης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Adam και να παρέχει τις ακόλουθες πληροφορίες: για ποιο συγκεκριμένο θέμα θέλει να παραπονεθεί και γιατί, τα στοιχεία επικοινωνίας του Χρήστη και πώς θέλει να επιλυθεί η διαφορά. Ο Xρήστης μπορεί να υποβάλει καταγγελία ηλεκτρονικά μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικοινωνίας που αναφέρεται στην πλατφόρμα της Adam ή γραπτώς στα γραφεία της Adam.

8. 11. Μετά την υποβολή παραπόνων, ο Xρήστης θα λάβει μήνυμα επιβεβαίωσης από την Adam, στην οποία θα αναφέρεται πότε υποβλήθηκε το παράπονο, τι αφορά το παράπονο και η μέθοδος επίλυσης της διαφοράς που ζήτησε ο Xρήστης.

8. 12. Η Adam θα διεκπεραιώσει το Αίτημα αμέσως, το αργότερο εντός 30 ημερολογιακών ημερών. Η Adam θα παρέχει στον Χρήστη επιβεβαίωση της ημερομηνίας και του τρόπου υποβολής του παραπόνου, της επισκευής, εάν υφίσταται, της διάρκειας του παραπόνου ή της αιτιολόγησης της απόρριψης του παραπόνου από την Adam. Εάν η Adam δεν επιλύσει το παράπονο εντός 30 ημερών, ο Xρήστης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη συμφωνία.

8. 13. Σε περίπτωση δικαιολογημένου παραπόνου, ο Xρήστης δικαιούται την επιστροφή των εύλογων εξόδων στα οποία υποβλήθηκε, τα οποία ο Xρήστης πρέπει να ζητήσει εντός ενός μηνός από τη λήξη της προθεσμίας εντός της οποίας πρέπει να υποδείξει το ελάττωμα.

8. 14. Ο Xρήστης αναγνωρίζει ότι δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη συμφωνία όταν οι υπηρεσίες της Adam παρέχονται στον Χρήστη δωρεάν και παρέχονται πλήρως στον Χρήστη κατά τη στιγμή της σύναψης της συμφωνίας. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση με τον Επαγγελματία διέπεται από τη συμβατική σχέση μεταξύ του Επαγγελματία και του χρήστη.

 

9. Προστασία προσωπικών δεδομένων

9. 1. Η Adam μπορεί να επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα κατά την παροχή των Yπηρεσιών της Adam. Η Adam δηλώνει ότι η Εταιρεία επεξεργάζεται τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων). Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων παρέχονται στην ειδοποίηση επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που είναι διαθέσιμη σε αυτή τη διεύθυνση: https://www.adamvapsimo.gr/gdpr

 

10. Περιεχόμενο χρήστη
 

10.1. Περιεχόμενο χρήστη. Ο Xρήστης μπορεί να ανεβάζει κείμενο, φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες που αντιπροσωπεύουν το περιεχόμενο του Χρήστη στην πλατφόρμα της Adam. Ο Xρήστης είναι υπεύθυνος για το περιεχόμενό του. Με τη μεταμόρφωση περιεχομένου Χρήστη στην πλατφόρμα της Adam, ο Xρήστης δηλώνει ότι είναι εξουσιοδοτημένος να το κάνει και ότι η μεταφόρτωση, η ανάρτηση ή η επακόλουθη χρήση του περιεχομένου δεν θα παραβιάζει δικαιώματα ή νόμους τρίτων. Ο Xρήστης δεν πρέπει να μεταφορτώνει, να μεταδίδει ή να παρέχει με άλλο τρόπο στην πλατφόρμα της Adam ή μέσω αυτής οποιεσδήποτε πληροφορίες ή υλικό που αποτελεί ανεπιθύμητη διαφήμιση ή περιεχόμενο (δηλαδή "spam"), παράνομο ή που περιέχει ή ενεργοποιεί κακόβουλο κώδικα (λογισμικό, υλικό ή άλλη τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένου του κακόβουλου λογισμικού, σκοπός ή αποτέλεσμα του οποίου είναι να επιτρέψει μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή να διαταράξει ή να βλάψει με άλλο τρόπο έναν υπολογιστή, λογισμικό, υλικό ή δίκτυο ή να εμποδίσει οποιονδήποτε άλλο Επαγγελματία ή Χρήστη να έχει πρόσβαση ή να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της Adam).
 

10.2. Η προσέγγιση της Adam σχετικά με το περιεχόμενο χρήστη. Η Adam υιοθετεί μια παθητική και ουδέτερη προσέγγιση όσον αφορά το περιεχόμενο χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι η Adam γενικά δεν το παρακολουθεί ούτε αναζητά ενεργά γεγονότα ή περιστάσεις που θα μπορούσαν να υποδηλώνουν ότι το περιεχόμενο Χρήστη είναι παράνομο. Με δική της πρωτοβουλία, η Adam μπορεί να διεξάγει εθελοντικές έρευνες ή να λάβει άλλα μέτρα για τον εντοπισμό, την αναγνώριση, την απομάκρυνση ή την απενεργοποίηση της πρόσβασης σε παράνομο περιεχόμενο. Η Adam μπορεί επίσης να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει τη συμμόρφωση με νομικές απαιτήσεις, συμβατικούς όρους και προϋποθέσεις και εντολές διοικητικών αρχών. Ωστόσο, η Adam δεν ευθύνεται για την μη νομιμότητα, την ακρίβεια ή την ειλικρίνεια του περιεχομένου χρήστη. Η Adam δεν χρησιμοποιεί ειδικά εργαλεία ή αλγόριθμους που λαμβάνουν αποφάσεις για να διαχειριστεί το περιεχόμενο.
 

10.3. Μηχανισμός κοινοποίησης. Η Adam λαμβάνει όλες τις ειδοποιήσεις που περιέχουν πληροφορίες σχετικά με την εμφάνιση περιεχομένου Χρήστη στην πλατφόρμα της Adam το οποίο ο κοινοποιών (π.χ. Xρήστης) θεωρεί παράνομο. Ο κοινοποιών μπορεί να στέλνει ειδοποιήσεις στον Adam στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου adam@adamvapsimo.gr. Για την Adam, η ειδοποίηση μπορεί να περιέχει τουλάχιστον τις ακόλουθες πληροφορίες: (α) επαρκώς τεκμηριωμένη εξήγηση των λόγων για τους οποίους ο κοινοποιών ισχυρίζεται ότι το εν λόγω περιεχόμενο είναι μη νόμιμο,
(β) σαφή ένδειξη της ακριβούς ηλεκτρονικής τοποθεσίας του περιεχομένου, όπως η ακριβής διεύθυνση URL, και, εάν είναι απαραίτητο, πρόσθετες πληροφορίες για τον εντοπισμό του παράνομου περιεχομένου ανάλογα με τον τύπο του,
(γ) το όνομα ή τον τίτλο του προσώπου που προβαίνει στην κοινοποίηση και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, εκτός εάν κοινοποιείτε περιεχόμενο που θεωρείτε ότι συνιστά αδίκημα που αναφέρεται στα άρθρα 3 έως 7 της οδηγίας 2011/93/ΕΕ,
(δ) δήλωση που επιβεβαιώνει ότι το πρόσωπο ή η οντότητα που προβαίνει στην κοινοποίηση πιστεύει καλόπιστα ότι οι πληροφορίες και οι ισχυρισμοί που περιέχονται στην κοινοποίηση είναι ακριβείς και πλήρεις.

 

10.4. Διαδικασία και μέτρα. Εάν η κοινοποίηση περιέχει ηλεκτρονικά στοιχεία επικοινωνίας για το πρόσωπο που υποβάλλει την κοινοποίηση, η Adam αποστέλλει αμέσως στον κοινοποιούντα μήνυμα επιβεβαίωσης παραλαβής της κοινοποίησης. Η Adam ενημερώνει επίσης τον κοινοποιούντα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση για την απόφασή του σχετικά με τις πληροφορίες που αφορά η κοινοποίηση και παρέχει στον κοινοποιούντα πληροφορίες σχετικά με τα ένδικα μέσα που έχει στη διάθεσή του σε σχέση με την εν λόγω απόφαση. Εάν η Adam αντιληφθεί παράνομη δραστηριότητα, παράνομο περιεχόμενο ή περιεχόμενο που δεν είναι συμβατό με τους Όρους και τις προϋποθέσεις, μπορεί να λάβει μέτρα για να το απομακρύνει ή να εμποδίσει την πρόσβαση σε αυτό. Εναλλακτικά, η Adam μπορεί να επιβάλει περιορισμούς στον Χρήστη που μπορεί να περιλαμβάνουν την αναστολή ή τον τερματισμό της παροχής των υπηρεσιών της Adam στον εν λόγω Χρήστη ή την αναστολή ή τον τερματισμό του λογαριασμού του χρήστη. Εάν η Adam γνωρίζει τα σχετικά ηλεκτρονικά στοιχεία επικοινωνίας και εάν δεν πρόκειται για παραπλανητικό εμπορικό περιεχόμενο σε μεγάλο όγκο, παρέχει σε όλους τους επηρεαζόμενους χρήστες σαφή και συγκεκριμένη αιτιολόγηση για τον περιορισμό αυτό. Ωστόσο, εάν η Adam εκτιμήσει ότι το περιεχόμενο είναι σύμφωνο με το νόμο και τους Όρους και Προϋποθέσεις, μπορεί επίσης να αποφασίσει να μην λάβει μέτρα κατά του περιεχομένου.
 

10.5. Προστασία από την κακοποίηση. Εάν ο Xρήστης παρέχει συχνά προφανώς παράνομο περιεχόμενο, η Adam μπορεί να αναστείλει την παροχή των υπηρεσιών της Adam και την πρόσβαση στο λογαριασμό του Χρήστη για εύλογο χρονικό διάστημα και μετά από προηγούμενη ειδοποίηση. Επιπλέον, εάν ένας κοινοποιών υποβάλλει συχνά προδήλως αδικαιολόγητες κοινοποιήσεις ή παράπονα, η Adam μπορεί να αναστείλει το χειρισμό των κοινοποιήσεων και παραπόνων από τον κοινοποιώντα μετά από προηγούμενη ειδοποίηση. Κατά τη λήψη απόφασης στις περιπτώσεις αυτές, η Adam λαμβάνει υπόψη τον αριθμό των στοιχείων προδήλως παράνομου περιεχομένου ή των προδήλως αβάσιμων κοινοποιήσεων ή παραπόνων που υποβλήθηκαν σε μια συγκεκριμένη περίοδο, την αναλογία τους σε σχέση με το συνολικό αριθμό πληροφοριών ή κοινοποιήσεων, τη σοβαρότητα της κατάχρησης, τη φύση του παράνομου περιεχομένου, τις συνέπειες της εν λόγω κατάχρησης και την πρόθεση του αποδέκτη της υπηρεσίας, φυσικού ή νομικού προσώπου ή καταγγέλλοντος, εφόσον μπορεί να συναχθεί.

11. Κοινές και τελικές διατάξεις
 

11. 1. Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν επίσης για τις ατομικές συμβάσεις εργασίας και τα αιτήματα παροχής Επαγγελματικών Υπηρεσιών.
 

11. 2. Η παρούσα συμφωνία διέπεται από τους νόμους της Τσέχικης Δημοκρατίας.
 

11. 3. Οι υπηρεσίες παρέχονται "όπως είναι" και "όπως είναι διαθέσιμες". Η Adam αρνείται οποιεσδήποτε και όλες τις δηλώσεις και εγγυήσεις, ρητές, έμμεσες ή νόμιμες, οι οποίες δεν περιλαμβάνονται ρητά στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.
 

11. 4. Επιπλέον, η Adam δεν προβαίνει σε δηλώσεις, εγγυήσεις ή αναλαμβάνει οποιεσδήποτε υποχρεώσεις σχετικά με την αξιοπιστία, την επικαιρότητα, την ποιότητα, την καταλληλότητα ή τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών και οποιωνδήποτε υπηρεσιών ζητούνται μέσω των υπηρεσιών μας ή εγγυάται ότι η παροχή των υπηρεσιών θα είναι συνεχής και χωρίς σφάλματα.
 

11. 5. Η Adam δεν εγγυάται την ποιότητα, την καταλληλότητα, την ασφάλεια ή τη διαθεσιμότητα του Επαγγελματία.
 

11. 6. Ο Xρήστης της υπηρεσίας παρέχει τη ρητή προηγούμενη συγκατάθεσή του, όπως ορίζεται στη δεύτερη πρόταση του άρθρου 1897 του τσεχικού αστικού κώδικα, για την εκχώρηση των δικαιωμάτων που απορρέουν για την Adam από ένα Αίτημα σε τρίτο μέρος που επιλέγεται από την Adam, υπό την προϋπόθεση ότι οι υποχρεώσεις που απορρέουν για την Adam από το Αίτημα μεταβιβάζονται ταυτόχρονα στο ίδιο πρόσωπο ή οντότητα. Επίσης, εάν είναι απαραίτητο, ο Xρήστης Υπηρεσιών συμφωνεί να δώσει τη συγκατάθεσή του σύμφωνα με την πρώτη πρόταση της παρούσας παραγράφου στην κατάλληλη μορφή σε ένα τρίτο μέρος που επιλέγει η Adam.
 

11. 7. Σύμφωνα με τη νομοθεσία περί καταναλωτών, ο Xρήστης (ως καταναλωτής) έχει το δικαίωμα εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που προκύπτουν από σύμβαση μεταξύ του Χρήστη και της Adam. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο Xρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με την Τσεχική Αρχή Επιθεώρησης Εμπορίου (Central Inspectorate - ADR Department, Gorazdova 1969/24, 120 00 Prague 2, Czech Republic, email: adr@coi.cz, ιστοσελίδα: adr.coi.cz).
 

11. 8. Η εναλλακτική επίλυση διαφορών Χρήστη (ως καταναλωτή) ξεκινά μόνο κατόπιν αιτήματος του Xρήστη, σε περίπτωση που ο Xρήστης δεν έχει καταφέρει να επιλύσει τη διαφορά απευθείας με την Adam. Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί εντός 1 έτους από την ημερομηνία κατά την οποία ο Xρήστης άσκησε για πρώτη φορά το δικαίωμά του σε διαφωνία με την Adam. Ο Xρήστης μπορεί επίσης να επιλύσει τη διαφορά του ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας ODR (Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών).
 

11. 9. Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών της Τσεχικής Δημοκρατίας, με έδρα στη διεύθυνση Štěpánská 567/15, 120 00 Prague 2, Czech Republic, ιστοσελίδα: http://www.evropskyspotrebitel.cz είναι το σημείο επαφής σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 21ης Μαΐου 2013, για την επιγραμμική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2006/2004 και της οδηγίας 2009/22/ΕΚ (κανονισμός για την επιγραμμική επίλυση καταναλωτικών διαφορών).
 

11. 10. Ο Xρήστης Υπηρεσιών δηλώνει ότι έχει διαβάσει και συμφωνεί με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.
 

11. 11. Οι παρόντες Όροι τέθηκαν σε ισχύ την 1 Αυγούστου 2024.

 

adam Technology s.r.o. | Evropská 2758/11, Dejvice, 160 00 Praha | Κωδικός εγγραφής: 09360735
www.painteradam.co.uk

bottom of page